Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Ποια είμαι

Καλώς ήρθατε στο blog μου, «Νόστιμες και Υγιεινές Συνταγές».

Ονομάζομαι Ευαγγελία Βλασσοπούλου. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Πειραιά. Είμαι προγραμματίστρια και δουλεύω στον τραπεζικό τομέα. Τον Μάρτιο του 2012, αποκτήσαμε με τον Άκη τη Σοφία. Η γέννηση της με έκανε να θέλω να είμαι ακόμη πιο συνεπής άνθρωπος και να προσφέρω στην οικογένεια μου πραγματικά, ό,τι το καλύτερο. Αυτό ανάμεσα σε άλλους τομείς, έχει να κάνει και με τη διατροφή. Πάντα ήμουν οπαδός του υγιεινού τρόπου ζωής, με απασχολούν θέματα που αφορούν στο περιβάλλον και στην οικολογία

Το blog, το ξεκίνησα το 2008, όταν δεν ήταν ακόμη διαδεδομένο το food blogging. Αρχικά ξεκίνησε ως ένας τρόπος να διατηρώ τις συνταγές μου και να έχω άμεση πρόσβαση σε αυτές. Ακόμη και σήμερα όμως, δεν έχω καταλήξει ποια βαθύτερη ανάγκη μου ικανοποιεί. 

Η μαγειρική υπήρχε στη ζωή μου από πολύ νωρίς. Θυμάμαι πως όταν δοκίμαζα κάτι και μου άρεσε, πάντα ρωτούσα «Πως το έκανες». Αυτό βέβαια σήμερα έχει μεταλλαχτεί στο να μη με ικανοποιούν γευστικά επιλογές από εστιατόρια, delivery κλπ  (περίεργη...)

Οι συνταγές που σας παρουσιάζω είναι δικές μου εκτός και αν αναφέρω διαφορετικά. Κάθε τι που φτιάχνω, πρώτα το δουλεύω στο μυαλό μου, αν και πολλές φορές καταλήγω να αυτοσχεδιάζω. Όλες οι συνταγές είναι δοκιμασμένες, τα υλικά καθώς και ο χρόνος/τρόπος μαγειρέματος είναι μετρημένα ακριβώς. Αν τις ακολουθήσετε ακριβώς, θα έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. 

Ελπίζω να βρείτε τις συνταγές μου χρήσιμες και να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες

Τέλος, θα ήθελα να προσθέσω ότι το μότο μου είναι «Είμαστε οι επιλογές μας» 
 
Θα χαρώ πολύ να λάβω σχόλια και παρατηρήσεις είτε στο blog, είτε στο e-mail μου. Μπορείτε να με ακολουθήσετε στο facebook.

4 σχόλια:

  1. Ευαγγελία καλημέρα. Διάβασα ότι έχεις αλλεργία στα αυγά, μπορείς να μου πεις συμπτώματα, επειδή κι εγώ με τα αυγά τελευταία (άγνωστο γιατί) έχω προβλήματα, κάτι σαν δηλητηρίαση (ίσως, δεν ξέρω) Καλημέρα κι από δω. Petra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Λοιπόν, καταρχάς δεν τα χωνεύω εύκολα. Με φουσκώνουν, πρήζομαι και τα ρεύομαι για αρκετές ώρες. Πέρα όμως από αυτό, βγάζω σπυράκια. Με το που θα φάω αυγό, την άλλη μέρα θα έχω σπυριά!!!!.Δεν έχω κάνει κάποιο τεστ διατροφικών αλλεργιών, είναι καθαρά εμπειρικό. Ελπίζω να σε βοήθησα. Αν χρειαστείς κάτι άλλο μου λες

      Διαγραφή
  2. Κάποια στιγμή να δοκιμάσει, τμηματικά ή πληρως, για ένα χρονικό διάστημα και την χορτοφαγική ωμοφαγία.

    Αποτελεί μία διαφορετική ματιά, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα το ήθελα πολύ. προς το παρόν είναι δύσκολο για μένα γιατί έχω τρομερά απαιτητική καθημερινότητα με 2 μικρά παιδιά. Είναι όμως στα σχέδια μου!

      Διαγραφή