Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017

Φλούδες λεμονιών. Αποξήρανση, οφέλη και χρήσεις!

Νομίζω ότι έχετε καταλάβει ότι μου αρέσει να χρησιμοποιώ όσο περισσότερο μπορώ κάθε τι, κυρίως για οικολογικούς λόγους. Αυτή τη φορά θα εκμεταλλευτούμε τις αμέτρητες ιδιότητες που έχουν οι φλούδες των λεμονιών και αυτό γιατί...  



Οι φλούδες λεμονιού

- περιέχουν 5-10 φορές περισσότερα θρεπτικά συστατικά σε σχέση με το χυμό του, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Α και C, του ασβεστίου, του μαγνησίου, της βήτα καροτίνης και του καλίου
- έχουν αντιξειδωτικά όπως βιταμίνη C, κιτρικό, μηλικό και μυρμηγκικό οξύ, εσπεριδίνη και πηκτίνη
- σαλβεστρόλη Q40 και λιμονένιο, δυο ενεργά συστατικά που δρουν ενάντια στα καρκινικά κύτταρα, ειδικά του στήθους, του παχέος εντέρου και του δέρματος
- καθαρίζουν τα αιμοφόρα αγγεία, μειώνουν την κακή χοληστερόλη και την υπέρταση
- αποσυμφωρούν το συκώτι και διαθέτουν αλκαλοποιητικές ιδιότητες που συμβάλλουν στη ρύθμιση του pH του σώματος

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ


Υλικά
- 15 λεμόνια (βιολογικά και ακέρωτα)

Εκτέλεση:
1. Πλένουμε τα λεμόνια πολύ καλά και τα στεγνώνουμε με χαρτί κουζίνας

2. Αφαιρούμε τις φλούδες με peeler και τις τοποθετούμε στον αποξηραντή.
Προσπαθούμε να είναι όσο το δυνατόν πιο λεπτές και να μην φτάσουμε στο λευκό μέρος γιατί πικρίζει


Το Σοφούλι μου, η καλύτερη βοηθός!!!


3. Μετά από 3 ώρες στους 70 βαθμούς ήταν έτοιμες προς χρήση

Αν δεν έχετε αποξηραντή, μπορείτε να το κάνετε στο φούρνο, σε αέρα, στους 100 βαθμούς

Έχω να σας πω ότι το σπίτι σας θα μοσχοβολήσει με τον πιο φυσικό και ανέξοδο τρόπο

Άντε και τις φτιάξαμε...Τι θα τις κάνουμε τις φλούδες?
- Εμένα μου αρέσει τόσο πολύ το λεμόνι που τις τρώω έτσι, όπως είναι. Κάποιες μπορεί να πικρίζουν αλλά δε με πειράζει, μου αρέσουν ακόμη και έτσι

- Βάζω καθημερινά στο πράσινο τσάι μου ώστε και να αρωματιστεί αλλά και να αποκομίσω έξτρα βιταμίνη C

- έφτιαξα αρωματικό λάδι με λεμόνι το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στην μαγειρική όσο και στην ζαχαροπλαστική  

- κάάποιες τις έτρίψα και τη σκόνη να την σκόνη την χρησιμοποιώ σε όλα μου τα φαγητά και γλυκά.

Να σας ενημερώσω πως τα λεμόνια από τα οποία θα αφαιρέσετε τις φλούδες, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε κανονικά τις επόμενες μέρες, χωρίς να έχουν αλλοιωθεί στο παραμικρό

Αν σας αρέσει το μεθιστικό άρωμα των λεμονιών 
και την υπέροχη κρέμα λεμονιού που τόσο είχατε αγαπήσει

Για να δείτε τι άλλο έχω κάνει με τον αποξηραντή πατήστε εδώ



Τέλος να σας υπενθυμίσω:

  • Αν θέλετε να μην χάνετε τις νέες συνταγές, παρακαλώ κάντε like στην επίσημη σελίδα του blog στο Facebook
  • Αν σας άρεσε η συνταγή, κοινοποιήστε τη στους φίλους σας στο facebook
  • Το φτιάξατε και σας άρεσε? Περιμένω να μου στείλετε τις δικές σας φωτογραφίες καθώς και το πως σας φάνηκε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου