Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Μαρμελάδα βερύκοκο - νεκταρίνι με χυμό από ανανά, χωρίς ζάχαρη



Κατά καιρούς έχω αγοράσει έτοιμες μαρμελάδες χωρίς ζάχαρη οι οποίες έχουν ως γλυκαντική ουσία χυμό και πολτό από άλλα φρούτα. Εννοείται ότι ήθελα και εγώ να φτιάξω, αφού στη δική μου εκδοχή θα χρησιμοποιούσα βιολογικά φρούτα και θα σεβόμουν τους χρόνους μαγειρέματος.  Ο συνδυασμός από ώριμα και ζουμερά βερίκοκα και νεκταρίνια ήταν για μένα η καλύτερη επιλογή. Τα σταφύλια που ήταν η πρώτη μου επιλογή, δεν είχαν βγει ακόμη στη βιολογική λαϊκή οπότε χρησιμοποίησα έναν ώριμο και γευστικό, εξωτικό ανανά.  Σαν διαδικασία είναι πολύ εύκολη και παρακάτω θα δείτε και αναλυτικές φωτογραφίες με τα βήματα.  Το κατά πόσο θα χρειαστεί να προσθέσετε έξτρα γλυκαντική ουσία, εξαρτάται από το πόσο ώριμα είναι τα φρούτα. Όσο πιο ώριμα τα φρούτα, τόσο λιγότερη ή καθόλου η ποσότητα που θα πρέπει να προσθέσετε. Αυτό βέβαια είναι και θέμα γούστου

Αυτό που έχω να δηλώσω είναι ότι, όχι μόνο έγινε πολύ ωραία, αλλά κατάφερε να εκθρονίσει τη μαρμελάδα φράουλα. 

Υλικά:
- 500 γρ ώριμα βερίκοκα
- 500 γρ ώριμα νεκταρίνια
- χυμό από 1 ανανά ή 2-3 πορτοκάλια 
- λίγο σιρόπι Αγαύης ή μέλι 

Εκτέλεση:
1. Βάζουμε τον ανανά στον αποχυμωτή και τοποθετούμε τον χυμό του στο μπλέντερ. Αν δεν έχετε αποχυμωτή, χρησιμοποιήστε χυμό από 2-3 πορτοκάλια αντί για ανανά. Στη φωτογραφία βλέπετε τις "απώλειες" του δικού μου αποχυμωτή


2. Πλένουμε πολύ καλά τα φρούτα μας, τα προσθέτουμε στο μπλέντερ και χτυπάμε καλά


3. Τοποθετούμε το υγρό μείγμα μας σε μια κατσαρόλα και βράζουμε μέχρι να πήξει. Στην αρχή σε δυνατή φωτιά και μόλις αρχίσει να βράζει, χαμηλώνουμε αρκετά και μισοσκεπάζουμε την κατσαρόλα γιατί πιτσιλάει. Εμένα συνολικά μου πήρε 25 λεπτά 


4. Όσο είναι ακόμη ζεστή, την τοποθετούμε σε καθαρό βάζο, κλείνουμε καλά το καπάκι και αφήνουμε ανάποδα ώστε να κλείσει αεροστεγώς. Αν θέλετε μπορείτε να βάλετε τα βαζάκια για λίγα λεπτά, ανάποδα,  μέσα σε μια κατσαρόλα με νερό που βράζει


Καλή Επιτυχία!!!

Αν θέλετε να δείτε και άλλες μαρμελάδες πατήστε εδώ


Τέλος να σας υπενθυμίσω:
  • Αν θέλετε να μην χάνετε τις νέες συνταγές, παρακαλώ κάντε like στην επίσημη σελίδα του blog στο Facebook
  • Αν σας άρεσε η συνταγή, κοινοποιήστε τη στους φίλους σας στο facebook
  • Το φτιάξατε και σας άρεσε? Περιμένω να μου στείλετε τις δικές σας φωτογραφίες καθώς και το πως σας φάνηκε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου